[./index.html]
[./index.html]
[./blonk_-_contact.html]
[./blonk_-_disclaimer.html]
[./blonk_-_links.html]
[./index.html]
[./blonk_-_coaching_-_case01.html]
[./blonk_-_referenties.html]
[./blonk_-_coaching_-_case02.html]
[./blonk_-_training.html]
[./blonk_-_interim_management.html]
[./blonk_-_dagvoorzitter_en_moderator.html]
[./blonk_-_over_bert_blonk.html]
[./blonk_-_coaching.html]
[Web Creator] [LMSOFT]
Coaching
Case: Spiegelgesprek tussen afdelingen

In opdracht van een ziekenhuis heeft Bert Blonk een spiegelgesprek georganiseerd. Om zo een objectief beeld te krijgen van de samenwerking tussen de verkoever- en andere afdelingen, zoals vervoer, operatie en verpleging. Het doel? Komen tot verbeterprocessen met een breed draagvlak.

  
Tijdens coachingstrajecten staan de deelnemers centraal. Er worden persoonlijke leerdoelen gesteld en de deelnemers doen specifieke kennis en vaardigheden op die ze zelf in de praktijk kunnen toepassen. De leerdoelen zijn gericht op het (her)ontdekken van eigen, authentiek gedrag waarmee deelnemers inspelen op de actuele eisen die de organisatie stelt.
Extra: De Coachingsrap!

Dit is een lied, jullie kennen het nog niet
Je weet niet wat je hoort, en je weet niet wat je ziet
’t coachingstraject volgen we allemaal
Luister maar naar dit verhaal – want
coachen is de reden, dat is wat ik wil
En dat is dus de reden voor dit gegil